ניקוי חלונות מקצועי לבתים פרטיים

ניקוי חלונות מקצועי לבתים פרטיים עבודה לא פשוטה

ניקוי חלונות מקצועי לבתים פרטיים – לוקח לעתים יום שלם: צריך לטאטא את כל הבית, לשטוף את המרצפות, לנקות אבק, להבריק את החלונות, לכבס את הווילונות ועוד. ניקוי חלונות לבתים פרטיים היא לא עבודה פשוטה כפי שזה נשמע ולרוב נוטים לזלזל בחלק זה של העבודה. אולי אנשים פחות רואים את החלונות, אולי האבק פחות משמעותי על החלונות. לא משנה מהי הסיבה שאתם חושבים – הרי שניקוי חלונות גם בבית פרטי הנה חיונית וחשובה לא רק לשביעות רצון בני הבית והאורחים אלא גם לשמירה על אורח חיים בריא בהיעדר אבק ולכלוך שאנו נושמים, מניעת כניסת לכלוך הביתה המצטבר במסילות החלונות ועף פנימה כשאנו פותחים את החלונות ועוד. 

ניקוי חלונות מקצועי לבתים פרטיים הפתרון האידיאלי לשמירה על ניקיון הבית ובריאות בני הבית:

חלונות נוטים לצבור אבק ולכלוך ובמיוחד באזור המסילות.
ילדים המשחקים בחדר עשויים גם להדביק מסטיקים או להחביא אותם במסילות, סוכריות, שאריות ממתקים ועוד. ללא קשר לכל זה גם חרקים שונים עשויים למצוא שם מסתור. הפתרון האידיאלי לשמירה על ניקיון הבית ובריאות הילדים ויתר בני הבית היא
ניקוי חלונות לבתים פרטיים בצורה יסודית ומקצועית אחת לכמה חודשים לפחות. 

ניקוי חלונות מקצועי לבתים פרטיים

כל כמה זמן נרצה לנקות את החלונות בצורה יסודית?

ישנם אנשים המקפידים על ניקיון בבית מדי שבוע וחודש.
כאשר מדובר בניקוי חלונות, להבדיל משטיפת רצפה למשל, אפשר לעשות זאת פעם בכמה חודשים.
ישנם המעדיפים פעמיים-שלוש בשנה, אחרים פעם בשנה ואחרים 4-5 פעמים בשנה. זה תלוי בתקציב שלכם, בהרגשה שלכם, במקום המגורים וברמת הצטברות האבק והלכלוך על החלונות ועוד. בבתי עסק למשל מנקים לעתים קרובות מאוד אולם בבתים פרטיים אנו יכולים להרשות לעצמנו להתגמש מעט יותר.

לכתבה מקצועית באתר איך לבחור הנדימן מקצועי

כיצד לבצע ניקוי חלונות לבתים פרטיים בצורה מקצועית?

כדי לבצע ניקיון חלונות מקצועי לבתים פרטיים צריך קודם להכין את הציוד הנדרש:

  • סמרטוט מיוחד לניקוי חלונות
  • מגב המיועד לניקוי חלונות כולל מוט נפתח למקרה הצורך.
  • מבריק חלונות באישור משרד הבריאות
  • מכשור לערבוב המים והחומר הניקיון + התזה על החלונות.
  • מכשור מיוחד לניקוי המסילות והפאנלים.
  • ציוד בטיחות במידה ומדובר בעבודה בגובה.

 

כעת כאשר יש לנו את כל הציוד הנדרש חשוב לבצע מעבר ראשון על החלונות עם מים וסבון ושימוש במגב לצורך גריפת המים מבלי להשאיר סימנים או שריטות על החלונות. לבסוף נעבור עם הסמרטוט כדי שלא יישארו סימני גריפה של המגב. במידה ומדובר בחלונות שיכולים לצאת ממסילות, נצטרך תחילה להוציא אותם מהמסילות ואז לנקות אותם ואת המסילות בנפרד. את ניקוי המסילות מומלץ לעשות בסבלנות ובשלבים בעזרת מברשת מיוחדת או סכין עטופה בסמרטוט שניתן להיכנס עמה בין המסילות. רבים נוטים לשפוך מים לתוך המסילות לצורך הניקיון ואז מתקשים בפינוי של המים ואף מלכלכים את הקירות והרצפה ולכן זה לא הפתרון הטוב ביותר. כאשר להיות סבלניים ולנקות בעזרת מטלית לחה, מברשת שיניים או מרשת מיוחדת.